Πολιτική επιστροφών

Υπαναχώρηση / Επιστροφή – Αλλαγή Προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους μιας και η φύση των ειδών ρουχισμού και υποδημάτων είναι τέτοια που κάποιες φορές μπορεί να μην καλύψουν τις προσδοκίες σας εξαιτίας της μη φυσικής παρουσίας σας κατά την αγορά.

Επιστροφή Μη Ελαττωματικών Προϊόντων

Υπάρχει η δυνατότητα της επιστροφής προϊόντων εντός 30 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής. Εάν η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί εντός 30 εργασίμων ημερών, τότε η ΠΑΛΜΟΙ 100 ΕΠΕ δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή για αντικατάσταση ή ακύρωση της συναλλαγής.

Τονίζουμε ότι ημερομηνία αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος θεωρείται αυτή που αναγράφεται από τη μεταφορική εταιρεία στην απόδειξη παραλαβής, για τον έλεγχο του εμπρόθεσμου.

Σε κάθε περίπτωση τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν.

Σε περίπτωση αλλαγής μεγέθους, σχεδίου ή χρώματος σε ρούχο, παπούτσι και αξεσουάρ λόγω λάθος εκτίμησης του πελάτη, μας αποστέλλετε το εν λόγω εμπόρευμα με Γενική Ταχυδρομική και χρέωση της ΠΑΛΜΟΙ 100 ΕΠΕ και σας αποστέλλουμε το νέο εμπόρευμα με δική σας χρέωση (6 € με αντικαταβολή).

Στην περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε ποδήλατο, επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 210-6203155 ή αποστείλετε email στην διεύθυνση logistics@pulse100.gr.

Επιγραμματικά η επιστροφή και αντικατάσταση ενός προϊόντος είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:

Επικοινωνήστε αρχικά στο τηλέφωνο 210-6203155 ή αποστείλετε email στην διεύθυνση logistics@pulse100.gr αιτιολογώντας τον λόγο της επιστροφής. Η επιστροφή να πραγματοποιείται εντός 30 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής, το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής , Φορτωτική κλπ). Εάν το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα.

Σημειώνεται ότι για επιστροφές κατ΄ επιλογή πελάτη με επιστροφή χρημάτων ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής, τα οποία θα αφαιρούνται από το ποσόν της επιστροφής χρημάτων.

Επιστροφή Ελαττωματικών Προϊόντων

Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα μας πουλήθηκαν προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία ή έχει γίνει λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή κλπ, τότε η ΠΑΛΜΟΙ 100 ΕΠΕ αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη της αντικατάστασης, το κόστος επιστροφής (οπότε θα καταθέσει το αντίστοιχο ποσό εξόδων σε λογαριασμό τραπέζης που θα της υποδειχτεί) καθώς επίσης και τα έξοδα επαναποστολής.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *