Συχνές ερωτήσεις

1. Ποιο είναι το Pulse100;

Το Pulse 100 είναι μία παρέα που κάνει το hobby της δουλειά, προσφέροντας τη δυνατότητα στους πελάτες να βρουν αυτό που ψάχνουν και να περάσουν καλά ψάχνοντας! Διαθέτουμε μεγάλη γκάμα και ποικιλία προϊόντων (στα πλαίσια της Ελληνικής πραγματικότητας!) και ατελείωτη όρεξη να σας ακούσουμε και να σας συμβουλεύσουμε σωστά στις επιλογές σας.

2. Γιατί να αγοράσω online από το pulse100.gr;

Μένετε μακριά ή απλά δεν σας βολεύει να περάσετε από το κατάστημά μας; Κανένα πρόβλημα! Μπορείτε να περιηγηθείτε στο site του Pulse 100 και να κάνετε με ασφάλεια τις αγορές σας οποιαδήποτε ώρα και στιγμή που επιθυμείτε!

3. Πότε και πως μπορώ να επικοινωνώ με την εξυπηρέτηση πελατών;

Κατά τις ώρες λειτουργίας του καταστήματος, τηλεφωνικά, μέσω e-mail, απλά συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας.

4. Πως μπορώ να επιλέξω ένα προϊόν;

Μπορείτε να εισαγετε κάποιο στοιχείο από το είδος που ψάχνετε στο πεδίο της αναζήτησης ή να ξεκινήσετε επιλέγοντας την ομάδα προϊόντων στην οποία θέλετε να περιηγηθείτε (Ποδήλατο, Τρέξιμο, Διατροφή, Outdoor κλπ). Στη συνέχεια χρησιμοποιήστε τα φίλτρα αναζήτησης που βρίσκονται αριστερά στην οθόνη σας για να εντοπίσετε ευκολότερα αυτό που επιθυμείτε.

5. Τι χρειάζεται για να προχωρήσω στην παραγγελία του προϊόντος;

Προκειμένου να προχωρήστε στην παραγγελία θα πρέπει να καταχωρήσετε τα στοιχεία σας (όνομα, διεύθυνση, τηλέφωνο, e-mail) και να επιλέξετε τρόπο πληρωμής. Μετά την εγγραφή μπορείτε με τον προσωπικό σας κωδικό πρόσβασης να παρακολουθείτε σε ποια φάση βρίσκεται η παραγγελία σας.

6. Είναι ασφαλές να συμπληρώσω τα προσωπικά μου στοιχειά στο e-shop σας;

Το Pulse100.gr σέβεται τα προσωπικά δεδομένα των πελατών και συνεργατών του και αναγνωρίζει και σέβεται την ανάγκη σας για την προστασία και την σωστή διαχείριση των προσωπικών πληροφοριών που εισάγετε στο e-shop μας.

7. Γιατί να κάνω εγγραφή στο pulse100.gr;

Κάνοντας εγγραφή στο Pulse100.gr μας δίνετε την δυνατότητα να επικοινωνούμε μαζί σας για θέματα που αφορούν την εξέλιξη της παραγγελίας σας.

8. Ποια είναι η διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας;

Εφόσον έχετε καταχωρήσει τα στοιχεία επικοινωνίας, τιμολόγησης και αποστολής και έχετε προχωρήσει στην πληρωμή, η παραγγελία σας ολοκληρώνεται και σας αποστέλλεται ενημερωτικό e-mail με την σχετική επιβεβαίωση.

9. Πως γίνετε η αποστολή της παραγγελίας μου;

Όταν ολοκληρωθεί η παραγγελία σας θα σας σταλλεί ένας κωδικός παραγγελίας με τον οποίο θα μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξή της. Η παραγγελία σας αποστέλλεται με την Γενική Ταχυδρομική.

10. Σε πόσο χρόνο θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Οι παραδόσεις πραγματοποιούνται στην Ελλάδα εντός μίας το πολύ δύο εργάσιμων ημερών από την παραγγελία σας.

11. Ποιο είναι το κόστος αποστολής;

Για παραγγελίες άνω των 90 €, το κόστος αποστολής σε οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας είναι δωρεάν ενώ για παραγγελίες κάτω των 90 € το κόστος αποστολής σε οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας είναι 5 €. Αυτό αφορά όλα τα προϊόντα που υπάρχουν στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα πλην των ποδηλάτων.

12. Πως και με ποιους ασφαλείς τρόπους μπορώ να πληρώσω;

Έχετε τη δυνατότητα να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με αντικαταβολή, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, με πιστωτική κάρτα και μέσω PayPal. Φυσικά μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με μετρητά ή πιστωτική κάρτα απευθείας στο κατάστημά μας.

13. Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Εάν θεωρήσετε ότι κάπου έγινε ένα λάθος στην παραγγελία σας απλά επικοινωνήστε μαζί μας και θα ακυρώσουμε ή θα τροποποιήσουμε την παραγγελία κατόπιν συννενοήσεως.

14. Μπορώ να επιστρέψω και αλλάξω ένα προϊόν;

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους, εφόσον αυτό πραγματοποιηθεί εντός 30 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους. Τονίζουμε ότι για τον έλεγχο του εμπροθέσμου η ημερομηνία αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος θεωρείται αυτή που αναγράφεται από τη μεταφορική εταιρεία στην απόδειξη παραλαβής. Σε κάθε περίπτωση τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές. Η συσκευασία τους πρέπει να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν. Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την Πολιτική Επιστροφής προϊόντων, ανατρέξτε στην αντίστοιχη κατηγορία στο site μας για να ενημερωθείτε.